Γραμμή Εξυπηρέτησης Δημοτών

Παρασκευή, 27 Οκτωβρίου 2017, 17:38

ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΔΗΜΟΤΩΝ 70002020

Ο Δήμος Ιδαλίου μέσα στα πλαίσια της προσπάθειας του για αναβάθμιση της επικοινωνίας, καλύτερη εξυπηρέτηση και επίλυση θεμάτων που απασχολούν τους δημότες του ανακοινώνει ότι από 1/5/2017 έχει λειτουργήσει Γραμμή Εξυπηρέτησης Δημοτών για υποβολή παραπόνων, απόψεων και εισηγήσεων.

Οι ώρες λειτουργίας της γραμμής είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από 08:30 – 22:00 και Σάββατο από 08:30 μέχρι 15:00.

Όλες οι κλήσεις και τα αιτήματα του κάθε δημότη θα καταγράφονται άμεσα, θα καταχωρούνται σε βάση δεδομένων και θα διαβιβάζονται στους αρμόδιους λειτουργούς του Δήμου για χειρισμό.

Οι βασικές υπηρεσίες που προσφέρονται είναι οι ακόλουθες:

  • Άμεση ανταπόκριση στην κλίση.
  • Εξυπηρέτηση τις καθημερινές μέχρι το βράδυ συμπεριλαμβανομένου και του Σαββάτου έως το απόγευμα.
  • Λήψη και αναλυτική καταγραφή όλων των παραπόνων και αιτημάτων των καλούντων (ημερομηνία και ώρα κλίσης, ονοματεπώνυμο και ιδιότητα δημότη εάν το επιθυμεί, αριθμός τηλέφωνου, θέμα που τον/την απασχολεί και αρμόδιο τμήμα που θα πρέπει να λάβει το αίτημα-παράπονο κτλ). Εξυπακούεται ότι η εμπιστευτικότητα θα είναι απολύτως διασφαλισμένη.
  • Επιτάχυνση ανταπόκρισης σε έκτακτα περιστατικά όπως καθαρισμό του οδικού δικτύου του δήμου μας από νεκρά ζώα, από κομμάτια γυαλί μετά από δυστυχήματα κλπ. καθώς και επιτάχυνση ανταπόκρισης από τις υπηρεσίες on-call του δήμου.
  • Ημερήσια κατάσταση σε βάση δεδομένων όλων των εισερχόμενων κλήσεων μαζί με τα χαρακτηριστικά τους και τα αιτήματα του κάθε κατοίκου.
  • Κατηγοριοποίηση κλίσεων για τον κάθε δημότη.

Οπόταν πλέον η κάθε κλίση και το κάθε αίτημα θα είναι καταγεγραμμένα, ενώ ο Δημότης έχοντας καταγράψει την ημέρα και την ώρα της κλίσης του θα μπορεί να αποτείνεται στις αρμόδιες Δημοτικές Υπηρεσίες για να έχει γνώση σε ποια φάση βρίσκεται το αίτημά του.

Copyright © 2017 Dali Municipality. All rights reserved.
Powered and Developed by Technomart